.
"I love walking in the Rain, cause nobody
knows, I´m crying..."



ACTUALLY 3. 4. 2010:
►►► Přidána PRAVIDLA BLOGU - prosím čtěte
KDO MI SEM NAPÍŠE REKLAMU, TAK MU POŠLU VIRUS!!!

Vysoká čísla mají výhody

23. března 2010 v 1:29 | ©Loree |  Criticising
Zase mě jednou chytla kritizovací nálada :D Tak jsem z nudy projížděla rubriku reklam na svém prvním blogu. "Prosím hlásni mi tady (odkaz)" "Jsem v soutěži o ..." "Podpoř mě v soutěži.." atd. atd. Když ale ze soucitu s dotyčným kliknu na nějaký odkaz,tak mi zvědavost nedá a prohlédnu si výtvory soutěžících. Když ovšem zjistím, že nejvíce hlasů má cosi, co není ani z poloviny tak dobré jako něco co nemá hlas žádný, naplní mě zvláštní pocit. A co je klíčem této záhady? Překvapivě to jsou čísla v toplistu.

Lidský mozek je složitá věc a mnohdy dělá nepochopitelné věci, jako třeba toto. Tím pádem ale veškeré soutěže ztácejí na smyslu. Osobě s vysokou návštěvností se stačí jen malým odkazem na blogu zmínit větou typu "jsem v soutěži, pokud se vám moje práce líbí, můžete mě podpořit.." A tu samozřejmě přicházejí na řadu fanatičtí návštěvníci blogu a bezmyšlenkovitě házejí hlasy jen aby se blogerovi zavděčili (a tzv. mu lezli do análního otvoru), což ještě podpoří komentářem "58. hlas" nebo "hlásla jsem pro tebe" K čemu potom soutěžit o nejlepší blog, když nejlepší blog je ten co má nejvyšší návštěvnost (ano, dalo by se namítnout, že ji má zaslouženě, což nepopírám)a na co tedy soutěžit o nejlepší komix/povídku, když vítěz je předem jistý? Popravdě, hodně lidí, kteří si tuto vysokou návštěvnost opravdu zaslouží, je natolik soudných že se do této stupidní soutěže ani nepřihlásí. Nemají totiž potřebu si dokazovat že jsou "ti nejlepší"
A mnohdy jsem se setkala s případem, že kdosi byl schopen vytvořit velmi kvalitní dílo, ale jeho stránka byla zapadlá někde v zapomění, zatímco jiní se vyhřívají na nezaslouženém výsluní. Tím bych se mohla dostat k rozporuplnému (ne)smyslu návštěvnosti, což je už zase jiná kapitolka. Vrátím-li se k soutěžím a soutěžícím neoplývající vysokými čísly v toplistu, dostanu se k další smutné skutečnosti, tzv. shánění hlasů čímž vznikají tyto otravné reklamy, které se píšou nejlépe úplně všude, jen aby byly vidět. Ovšem kýžený úspěch to v mnoha případech stejně nepřinese...
Co z toho tedy plyne? Právě a jenom to, že velké množství soutěží je nesmyslných a zbytečných - ehm, pardon - soutěže se pořádají za účelem vytvoření si reklam a oznámení světu svou vlastní existenci. Protože jinak, jako u 99% věcí je spravedlnost a zdravý rozum někde hluboko u zemského jádra. No, to je holt život, lidé už jiní nebudou.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Lowiska Lowiska | Web | 23. března 2010 v 2:14 | Reagovat

Taky nesnáším rektální alpinismus:D

2 Nariel Nariel | Web | 30. března 2010 v 20:06 | Reagovat

Musím říct že takovéto soutěžení mě moc nebere..a souhlasím s tvým vystižným popisem těchto událostí. Jen jen málo jedinců co se spokojí s málem ale spusta jedinců,kteří jdou doslova přes mrtvoly aby z ničeho udělaly horu..
JJ kdyby peklo fungovalo (tak jsou všichni tam:-D)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama